Sunday, July 4, 2010

Hidup baru sebagai guru pelatih

Assalamualaikum,

woah lama betol xtulis blog sbb dah lupa password hehe :D

kay just nak update, alhamdullilah saya dah dpt keje baru sebagai guru pelatih, baru masuk maktab last week, n ada lah orentasi for pelajar2 baru

mmg xbest tahap gaban, yg jd xbest sbb depa ambik hp kita atas alasan kita akan bergayut with bf n xtido2 duh xker stu*** sbb kami2 dah kawin for kpli tapi kalo budak2 spm lain ah boleh ah depa ambik kan?. lepas tu saya pon mintak kebenaran depa tok bg kami call family n then depa bg tapi jam 11.30 mlm boleh? 11.30 sama nak jaga waktu tu anak of coz dah tido! budak2 mpp ni mmg xpikir mcm org dewasa tu yg membuatkan saya bengang sgt amat kat depa, jam pon kene ambik, apa lagi ha kuci keto den pon depa nak ambik! lepas tu kene panjat tangga sket punya tinggi adoiiiii stress! yg best waktu solat lima waktu jer sbb dapat berjumaah n waktu riadah sbb dpt main galah panjang! hurm yg lain mmg buhsan dan memenatkan badan. jadual orentasi sgt amat pack sampai mandi pon xdan! dengan bau busuk bayangkanlah pakai bj sama utuk 2 3 hari hai sbr bnyk. rindu kat anak n emak satu hal. nak call pon xdpt! hai sbr je lah! apa2 pon minggu orentasi mmg sgt amat xbest! sbb mpp xbest tahap gaban!

3 comments:

Syida said...

Hi..jalan2 melawat blog terbaca kisah awak..semoga tabah & kuat. Ini antara sebab saya tak sanggup nak ambik KPLI. Nak berjauhan dgn anak2 dan suami serta menghadapi kerenah budak2 tak matured...saya tak sanggup. Tapi saya doakan awak sentiasa kuat dan sabar. Go Girl!!

kujanviva said...

huhuhu syida, kalo saya tau kpli sesusah ini saya rela nak jd kerani jer :'( tapi sbb dah berhenti kene n no turning back so hidup kpli terpaksa diteruskan

Tham93 said...

https://freeringtonesfree.mobi/ringtone/falling-scream-gta-52148.html
https://freeringtonesfree.mobi/ringtone/mogolovonio-52147.html
https://freeringtonesfree.mobi/ringtone/for-river-52146.html